OBEC DOUBRAVY

Povinně zveřejňované informace

Obec Doubravy

Doubravy č. p. 45, 763 45 p. Březůvky

tel: 577 991 077, DS: jvgbsii, podatelna@doubravy.cz

Povinně zveřejňované informace a dokumenty

Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č.515/2020 https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2020-515, která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1999-106.

1. Název povinného subjektu: Obec Doubravy

Obecní úřad Doubravy

2. Důvod a způsob založení povinného subjektu

V roce 1990 byla zrušena soustava národních výborů a obnovena samospráva na úrovni obcí. Jedním ze základních zákonů, jímž byla v České republice v návaznosti na celostátní úpravu realizována reforma místní správy, byl zákon č. 367/1990 Sb., o obcích, který byl v roce 2000 nahrazen zákonem č.128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení)..

Obec Doubravy spravuje své záležitosti samostatně (samostatná působnost). Výkon svěřené státní správy zajišťuje v mezích a za podmínek stanovených zákony (přenesená působnost). Pro území obce Doubravy je jako obec s rozšířenou působností a obec s pověřeným obecním úřadem Statutární město Zlín.

Územně samosprávný celek vymezen hranicí obce, spravovaný 7členným zastupitelstvem voleným z řad občanů. Má vlastní majetek, vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající. Obec pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů, při plnění svých úkolů chrání též veřejný zájem.

3. Organizační struktura

starostka: Mgr. Barbora Navrátilová,

místostarosta: Jaroslav Mikel

úřednice obecního úřadu a účetní obce: Marta Toboláková

zastupitelstvo obce:

  • kontrolní výbor
  • finanční výbor
  • kulturní komise

Zřizované organizace a spolky

Zásahová jednotka Sboru dobrovolných hasičů Doubravy, starosta SDH Marek Miškářík

4. Kontaktní údaje:

4.1. Kontaktní poštovní adresa: Obec Doubravy, 763 45 Doubravy 45

4.2. Adresa úřadovny pro osobní návštěvu: OÚ Doubravy, 763 45 Doubravy 45

4.3. Úřední hodiny: pondělí 8:00 – 12:00 a 13:00 – 17:00 hodin

středa 8:00 – 12:00 a 13:00 – 17:00 hodin

4.4. Telefon pevná linka: 577 991 077 (obecní úřad)

Mobilní telefon: 725 121 099 (starostka)

4.5. Webové stránky: www.doubravy.cz

4.6. Adresa podatelny: OÚ Doubravy, 763 45 Doubravy 45

4.7. Email a podatelna: podatelna@doubravy.cz

4.8. Datová schránka: jvgbsii

5. Případné platby lze poukázat:

bankovní spojení: 10721661/0100

Komerční banka, a.s., pobočka Zlín

Platby lze uskutečnit i v hotovosti na Obecním úřadě v Doubravách.

6. IČO: 00283886

7. DIČ: CZ00283886, (obec není plátcem daně)

8. Dokumenty

8.1. Seznamy hlavních dokumentů

Zasedání zastupitelstva, vyhlášky, záměry, smlouvy, povodňový a územní plán

Úřední deska

Připravované a realizované projekty

Program rozvoje obce Doubravy

8.2. Rozpočet a rozpočtový výhled

Každoročně vyvěšeno na úřední desce při návrhu a schvalování rozpočtu, v ostatní dny k zaslání na základě žádosti o poskytnutí informace nebo k nahlédnutí v kanceláři Obecního úřadu Doubravy.

9. Žádosti o informace

Místo: Obecní úřad Doubravy, 763 45 Doubravy č. 45

Způsob: ústním nebo listinným podáním v době úředních hodin, elektronickým podáním kdykoliv

Žádost o informaci musí obsahovat tyto údaje: komu je určena, legislativní předpis, dle něhož se podává, jméno, příjmení, datum narození, místo trvalého pobytu žadatele, u firmy IČO.

10. Příjem žádostí a dalších podání

Místo: Obecní úřad Doubravy, 763 45 Doubravy č. 45

Způsob: ústním nebo listinným podáním v době úředních hodin, elektronickým podáním kdykoliv

Osobně v kanceláři Obecního úřadu Doubravy, telefonicky, elektronicky prostřednictvím el. podatelny, datové schránky ID nebo písemně na adresu Obecního úřadu Doubravy (Doubravy 45, 763 45 Doubravy)

Stížnost lze podat písemně, osobně nebo elektronicky – bez požadavku zaručeného el. podpisu na výše uvedené kontaktní údaje Obce Doubravy v jazyce českém nebo slovenském. Pokud nelze ústní stížnost vyřídit ihned, sepíše o ní správní orgán písemný záznam. Stížnost se vyřizuje nejpozději do 60 dnů ode dne jejího doručení.

11. Opravné prostředky

Při podání opravných prostředků proti rozhodnutí povinného subjektu občané postupují ve smyslu poučení, které je součástí každého rozhodnutí, včetně adresy, na kterou se opravné prostředky zasílají, a to ve lhůtě 15 dní od doručení rozhodnutí. Formulář při podávání opravných prostředků není předepsán.

12. Formuláře ke stažení

Obec nemá na podání předepsané formuláře.

13. Popisy postupů – návody pro řešení životních situací

Viz Portál veřejné správy na el. adrese http://portal.gov.cz v sekci životní události.

14. Předpisy

14.1. Nejdůle­žitější právní předpisy

Ústava České republiky, zák. č. 128/2000 Sb. o obcích, zák. č. 500/2004 Sb. správní řád, zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, zák. č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím. Právní předpisy jsou užívány ve znění pozdějších předpisů a v návaznosti na předpisy prováděcí – el. adresa http://portal.gov.cz v sekci „Vyhledávání v zákonech“.

Všechny předpisy jsou vedeny v elektronické podobě, k fyzickému nahlédnutí jsou v kanceláři obecního úřadu.

14.2. Vydané právní předpisy obcí

Na webu obce v sekci „Úřední deska“.

15. Úhrady za poskytování informací

V návaznosti na realizaci zákona č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, zákona č.123/1998 Sb., o právu na informace o životním prostředí a usnesení vlády č. 946 ze dne 15.9.1999 k za­jištění průběžného zveřejňování revidovaného českého znění právních předpisů Evropských společenství stanovuji ceny poskytovaných služeb.

Ceník služeb se nevztahuje na úkony, které jsou vymezeny zákonem č. 368/1992 Sb., o správních poplatcích. Zaplacení správního poplatku má vždy přednost. Zákon o správních poplatcích je považován za speciální právní předpis ve vztahu k zákonu o svobodném přístupu k informacím.

15.1. Sazebník úhrad za poskytování informací

Ceny jsou stanoveny tak, aby částečně kryly náklady obecního úřadu spojené s podáváním informací.

Žadateli musí být na jeho žádost potvrzena předpokládaná výše úhrady nebo zálohy.

Poplatek za kopírování

Černobíle A4 jednostranně 3,– Kč A4 oboustranně 5,– Kč

A3 jednostranně 6,– Kč A3 oboustranně 9,– Kč

Barevně A4 jednostranně 9,– Kč A4 oboustranně 15,–Kč

A3 jednostranně 18,– Kč A3 oboustranně 30,– Kč

Poplatek za kopírování spisu nebo jeho části dle § 38 odst. 4 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád takto:

A4 jednostranně 22,– Kč A4 oboustranně 30,– Kč

A3 jednostranně 30,– Kč A3 oboustranně 37,– Kč

Poskytnutí písemné informace s použitím PC Výtisk 

A4 15,– Kč

Náklady spojené s vyhledáváním informace

pracovníci obecního úřadu 240,–Kč/hod. s tím, že se účtuje každá započatá hodina

Náklady spojené s pořízením kopie:

A4 jednostranně 3,– Kč A4 oboustranně 5,– Kč

A3 jednostranně 6,– Kč A3 oboustranně 9,– Kč

Náklady spojené s odesláním informací žadateli: 

hodnota poštovného dle platného sazebníku České pošty

Součet cen je celkovou úhradou za poskytnutou informaci. Pokud celková úhrada za poskytnutou informaci bude vyšší než 50,– Kč, je oprávněn Obecní úřad Doubravy požadovat zálohu na zpracování informace.

Cena bude uhrazena předem v pokladně obecního úřadu nebo bude informace zaslána žadateli na dobírku. Pokud nebude možné předem konečnou cenu stanovit, zaplatí žadatel zálohu, při předání informací doplatí zbytek ceny nebo mu bude část zálohy vrácena.

Zdarma jsou podávány:

– ústní krátké informace

– informace obcím a jiným orgánům veřejné správy nebo při vzájemné výměně informací

16. Licenční smlouvy

16.1. Vzory licenčních smluv

Týká se informace, která je předmětem ochrany práva autorského – zákon č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů – autorský zákon – dle § 14a zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.

16.2. Výhradní licence

V současné době nejsou pro obec Doubravy poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

17. Výroční zprávadle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím

V návaznosti na schválení zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) s účinností od 1.1.2000, musí každý povinný subjekt, vždy do 1. března, zveřejnit výroční zprávu za předcházející kalendářní rok o své činnosti v oblasti poskytování informací podle §18 tohoto zákona.

Každoročně je tato zpráva v plném znění zveřejněna na elektronické úřední desce po dobu danou legislativou.

Informace o zpracování osobních údajů (aktualizace 1.3.2024)

Správce údajů: Obec Doubravy

Kontakt na pověřence pro ochranu osobních údajů:

jarmila.sladkova@sms-sluzby.cz, tel. 774 950 005

EU
Luhačovské Zálesí
Evropská Unie
Luhačovice
Zlínský kraj
  Prosím čekejte...